نشست خبری مدیرعامل کارخانه آلومینیوم با اصحاب رسانه برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست خبری مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان با روزنامه نگاران ، خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری مسجدسلیمان روز سه شنبه ۹۷/۰۲/۱۸ در سالن جلسات کارخانه برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر حسین ...

عصر مسجدسلیمان // نشست خبری مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان با روزنامه نگاران ، خبرنگاران و مدیران مسئول سایت های خبری مسجدسلیمان روز سه شنبه ۹۷/۰۲/۱۸ در سالن جلسات کارخانه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حسینی مدیر عامل کارخانه ضمن خیرمقدم به اهالی رسانه و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رسانه ها صدای مردم، همراهان همیشگی و مورداعتماد مردم میباشند.

وی ادامه داد: در بحث استخدامی ها هدف ما بر این است که از افراد پذیرفته شده در آزمون طی چند فراخوان در کارخانه استفاده کنیم که تا کنون ۳ فراخوان انجام شده است.

حسینی ادامه داد : در مجموع پرسنل مشغول به کار در کارخانه آلومینیوم ۱۲۷ نفر میباشد که ۴۰ نفرآن قراردادی و بقیه نیروها تحت نظر پیمانکار میباشند.

وی با بیان این مطلب که قالب سازی قلب تپنده کارخانه میباشد افزود: هر چه قالب سازی کارخانه قویتر باشد، تولید کارخانه بیشتر میباشد که این مهم نیاز به، بکارگیری افراد متخصص در این واحد را دارد.

وی با بیان اینکه دغدغه ما توسعه کارخانه و برندشدن آن در سطح کشور میباشد تصریح کرد: ما از لحاظ کیفیت در کشور درحال رقابت با رقبا هستیم ضمن اینکه در حال انعقاد قرارداد با کشور ترکیه جهت صادرات ماهیانه ۲۰۰ تن میباشیم.

حسینی ادامه داد: بنیاد مستضعفان ۲۲ میلیارد تومان اعتبار را جهت راه اندازی خط آنودایز تصویب نمود که قطعا تا یک سال آینده به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه صندوق توسعه ملی خط تولید بیلت و شمش آلیاژ برای اولین بار در کشور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به مجموعه اضافه خواهد شد که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم میکند.

حسینی ادامه داد : از رسانه ها انتظار دارم فضایی فراهم کنند تا افراد متخصص وارد کارخانه شوند تا زمینه توسعه کارخانه زودتر فراهم گردد.

سپس دکتر حسینی به همراه اصحاب رسانه جهت اطلاع از روند تولید کارخانه از آن بازدید نمودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: