آیین گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر در کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر در کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل کارخانه و مسئولین بخش گلگیر امروز در سالن اجتماعات این کارخانه برگزار شد. در ابتدای برنامه امام جماعت محترم بخش گلگ ...

عصر مسجدسلیمان // آیین گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر در کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل کارخانه و مسئولین بخش گلگیر امروز در سالن اجتماعات این کارخانه برگزار شد.

در ابتدای برنامه امام جماعت محترم بخش گلگیر اظهار کرد : رشد و بالندگی اقتصادی کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا،مرهون و مدیون جامعه کارگری ست. کشور ما هم باید از ظرفیت و پتاسیل بالا و کارآمد،کارگران در راه توسعه پیشرفت نهایت بهره وری را ببرد و با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از کالاهای ایرانی،مسئولان با حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصادی کشور شوند.

حجت السلام بیژنی امام جماعت گلگیر ادامه داد: تکنولوژی صنعت ما باید به روز و جدید پرتلاش در مسیر توسعه ملی حرکت کند. تا قشر زحمتکش کارگر هم با صنایع پیشرفت در راستای تولیدات داخلی با تولیدات خارجی رقابت کنند و چرخ اقتصاد کشور را به شایستگی و خوب بازدهی حرکت دهند.

درپایان این مراسم از کارگران نمونه سال۹۷ و همچنین کارگران نمونه سال ۹۶که بدلیل مشکلات کارخانه نتوانسته بودند در سال گذشته ازآنها تقدیر کنند تجلیل شد.

کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان بزرگترین تولیدکننده انواع سیمان در کشور با بیش ۴۵۰نفر پرسنل از سال۱۳۷۰ در عرصه تولید واشتغال فعال بوده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: