مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط ورزشکاران و هیئت های ورزشی مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ،به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر و نیزاعیاد شعبانیه و به منظور پاسداشت حرمت خون شهیدان دفاع مقدس و شهدای گمنام و یاد آوری این نکته که هر چه ایران اسلامی د ...

عصر مسجدسلیمان // به همت اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ،به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر و نیزاعیاد شعبانیه و به منظور پاسداشت حرمت خون شهیدان دفاع مقدس و شهدای گمنام و یاد آوری این نکته که هر چه ایران اسلامی دارد مرهون قداست خون شهیدان است،  برنامه غبار روبی و عطر افشانی *مزار شهدای چهار بیشه و تپه شهدای گمنام نفتک با حضور ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان امروز انجام گردید.

فرهود شهنی منصور مشاور جوان اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان اظهار کرد :بزرگترین ارمغان خون شهدا، امنیت و اقتدار در کشور است که ایجاب میکند همه جوانان این فرصت و موهبت الهی را مغتنم شمرده و قدردان خون شهدای عزیزمان باشند.

وی ادامه داد:زنده نگه داشتن یاد شهدا در قالب برنامه های مختلف برای ترویج فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه ورزشکاران و هیئت های ورزشی یک امر مهم و مورد نیاز میباشد که باید همواره مدنظر جوانان این مرز و بوم قرار گیرد.

شهنی منصور در پایان گفت: از جمله برنامه هایی که در این مراسم  توسط امور جوانان اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تدارک دیده شده بود میتوان به غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا و برگزاری و قرائت زیارت عاشورا در جوار خوبان و مقربان درگاه الهی اشاره نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: