آیین گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر در شهرستان گتوند برگزار شد

عصر مسجدسلیمان //گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر  با حضور  علی خدری فرماندار گتوند ،به میزبانی شرکت لاستیک خوزستان در تالار دکتر قیصر امین پور( ارشاد اسلامی) گتوند برگزار شد.  خدری فرماندار گتوند اظهار کرد:کارگران در آموز ...

عصر مسجدسلیمان //گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر  با حضور  علی خدری فرماندار گتوند ،به میزبانی شرکت لاستیک خوزستان در تالار دکتر قیصر امین پور( ارشاد اسلامی) گتوند برگزار شد.

 خدری فرماندار گتوند اظهار کرد:کارگران در آموزهای دینی ما از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار هستنند. که باید باتکریم و ارج نهادن به قشر پرتلاش و زحمتکش جامعه از زحمات این عزیزان قدردانی شود.و وظیفه ما مسئولان است که در رفع مشکلات کارگران باجدیت عمل کنیم تا نشاط و شادی و روحیه پر کار و تلاشگر در جامعه کارگری نهادینه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد و بالندگی اقتصادی کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا،مرهون و مدیون جامعه کارگری ست افزود:کشور ما هم باید از ظرفیت و پتانسیل بالا و کارآمد،کارگران در راه توسعه پیشرفت نهایت بهره وری را ببرد.و با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ توسط مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از کالاهای ایرانی،مسئولان با حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصادی کشور شوند.

علی خدری در پایان گفت: تکنولوژی صنعت ما باید به روز و جدید پرتلاش در مسیر توسعه ملی حرکت کند. تا قشر زحمتکش کارگر هم با صنایع پیشرفت در راستای تولیدات داخلی با تولیدات خارجی رقابت کنند. و چرخ اقتصاد کشور را به شایستگی و خوب بازدهی حرکت دهند.

درپایان این مراسم که باحضور مهندس زمانی مدیرعامل شرکت لاستیک سازی خوزستان برگزار شد از کارگران نمونه تجلیل شد.

شرکت لاستیک سازی خوزستان بزرگترین تولیدکننده انواع تیوب در کشور با بیش ۳۰۰ نفر پرسنل از سال۱۳۷۰ در عرصه تولید واشتغال فعال بوده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: