هیئت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور وارد مسجدسلیمان شد

عصر مسجدسلیمان // با تلاش و پیگیری های دکتر علیرضا ورناصری هیئتی متشکل از مدیرکل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور مجلس و دیگر شخصیت‌های نظامی کشوری وارد مسجدسلیمان شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دا ...

عصر مسجدسلیمان // با تلاش و پیگیری های دکتر علیرضا ورناصری هیئتی متشکل از مدیرکل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور مجلس و دیگر شخصیت‌های نظامی کشوری وارد مسجدسلیمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، داوری مدیرکل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مجلس به همراه شخصیت‌هایی از قوای نظامی سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، پیرامون رسیدگی به مشکلات قوای نظامی و انتظامی و همچنین بررسی ظرفیتهای این قوا جهت خدمات رسانی به عموم مردم به میزبانی دکتر علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه در مسجدسلیمان به بحث و گفتگو پرداختند.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه به مسائلی پیرامون حل مشکلات فرودگاه مسجدسلیمان، برخورداری این شهرستان از حق ماده ١١٢ مناطق جنگی، رهاسازي بخشی از املاک در تصرف ارتش به منظور توسعه شهری در هفتکل و مسجدسلیمان و همچنین دعوت از سازمان اتکا وابسته به وزارت دفاع جهت همکاری با جهاد کشاورزی به منظور امکان سنجی سرمایه گذاری در بحث کشاورزی ،پرداخته شد

گفتنی است محور دوم مذاکرات، رسیدگی جهت تکمیل نیروی انسانی نیروهای مسلح ، ساماندهی به حقوق پرسنل، تجهیز فضای اداری، توسعه زیرساختی و از سر گیری فعالیت دبیرستان ارتش شهرستان مسجدسلیمان، بوده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: