پیام تبریک فرماندار گتوند در پی صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار گتوند طی پیامی صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:   بسم الله الرحمن الرحیم امنُن عَلَیْنَا بِالنَّشَاطِ وَ أَعِذْنَا مِنَ ال ...

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار گتوند طی پیامی صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امنُن عَلَیْنَا بِالنَّشَاطِ وَ أَعِذْنَا مِنَ الْفَشَلِ وَ الْکَسَلِ وَ الْعَجزِ وَ الْعِلَلِ وَ الضَّرَرِ وَ الضَّجَرِ وَ الْمَلَل؛

(خدایا! نعمت سرزندگی و کوشایی را به ما ارزانی دار و از سستی، تنبلی، ناتوانی، بهانه‌گیری، زیان، دلمردگی و ملال، محفوظمان دار)

حلاوت و شیرینی صعود نماینده فوتبال پرافتخار ایل بختیاری ، استان خوزستان و دیار اولین ها نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور، گوارای  وجود  مردم شریف و قهرمان خوزستان و مسجدسلیمان سرافراز باد.  پیروزی تیم نفت مسجدسلیمان و صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور ادامه روند رو به رشد ورزش استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان است.
امروز مردم عزیز مسجدسلیمان معجزه یکدلی و یکصدایی را مجدداً به ما مسئولین آموختند. آموختند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و نشان دادند که خواستن توانستن است و میشود با کمترین امکانت بیشترین افتخار را افرید و فارغ از تمامی گرایشات، هدف سربلندی ایران اسلامی وخوزستان زرخیز است.
جوانان غیرتمند نفت مسجدسلیمان با قابلیت و توانمندی منحصر به فرد خود توانستند با لطف خداوند متعال و معجزه یکدلی و یکصدایی و همچنین حمایت مسئولان ورزشدوست به ویژه مردم عزیز و صبور دیار اولین ها به این موفقیت ارزنده دست یابند. صعود شایسته تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال کشور نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران این خطه دارد و بدون تردید تلاش‌های مجدانه تک تک بازیکنان، مربیان، و مسئولان باشگاه این مهم را میسر ساخته است.
اینجانب به نوبه خود و از طرف مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گتوند ضمن تقدیر از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت به خصوص مربیان، بازیکنان، و مسئولان این تیم، این پیروزی را به مردم ورزش دوست استان و شهرستان مسجدسلیمان، دست‌اندرکاران و بازیکنان تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور  با همکاری همه مسئولان ورزشی استان و شهرستان فراهم آید وتیم نفت مسجدسلیمان و نماینده استان خوزستان و ایل بختیاری در لیگ برتر فوتبال، برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بیافزاید. سرافرازی همگان را از خداوند متعال آرزومندم.

علی خدری غریبوند
فرماندار شهرستان گتوند

نام:

ایمیل:

نظر: