زنگ مهر در مدارس اندیکا نواخته شد

عصر مسجدسلیمان // مدیر آموزش پرورش اندیکا از بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی با حضور برخی ازمسئولین در شهرستان اندیکا خبرداد به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، غضبان حکمت نژاد با اشاره به اینکه شرایط تحصیل امسال با توجه ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر آموزش پرورش اندیکا از بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی با حضور برخی ازمسئولین در شهرستان اندیکا خبرداد

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، غضبان حکمت نژاد با اشاره به اینکه شرایط تحصیل امسال با توجه به شیوع ویروس کرونابا سال های گذشته متفاوت است، اظهار کرد: می‌توانیم ویروس کرونا را با استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی مهار کنیم البته تحقق این موضوع نیازمند کمک و همیاری همه اقشار مختلف شهرستان است.

وی ضمن اشاره به بازگشایی تعداد زیادی از مدارس اندیکا ، خاطرنشان کرد: از امروز دانش آموزان طبق برنامه تدوین شده مطابق با شرایط کرونا با رعایت همه پروتکل‌ها و البته با نظارت کامل دستگاه‌های متولی بر نحوه اجرای آن سر کلاس درس حاضر شدند.

رئیس آموزش و پروش با تاکید بر خود مراقبتی از سوی دانش آموزان در مدرسه افزود: دانش آموزان به توصیه‌ها و آموزش‌های مدیر و معلم توجه و دقت نظر داشته باشند و والدین نیز در راستای اجرای همه دستورالعمل‌ها از سوی دانش‌آموز به مدرسه کمک کنند.

وی ساعات کلاس درس برای مقاطع ابتدایی را ۲۵ دقیقه، راهنمایی ۳۰ دقیقه و متوسطه ۳۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: تدریس در کلاس با درنظر گرفتت قواعد فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و طرح زوج و فرد را نیز به همین دلیل در برنامه داریم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: