رئیس مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ سفر کرد

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر  خود به استان خوزستان ، به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیما ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر  خود به استان خوزستان ، به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمدگویی به دکتر قالیباف رئیس مجلس جهت سفر به منطقه، به بیان مشکلات و کاستی‌های موجود چهار شهرستان حوزه انتخابیه پرداخت.

 

در ادامه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت  : متاسفانه میزان محرومیت این حوزه تامل برانگیز است ، با توجه به مشکلات استان خوزستان بالاخص معضلات حاد حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا، تسریع در روند توسعه این مناطق به منظور برون‌رفت از مشکلات کنونی کاملا ضروری است  که بر این اساس درصدد هستیم تا با نگاهی ویژه تر در کنار نماینده پر تلا‌ش این حوزه و حمایت های استاندار خوزستان گام های بلندی را برای محرومیت زدایی این خطه  برداریم.

 

دکتر محمدباقر قالیباف ضمن اشاره به رشادت‌ها و خدمات شایان توجه این قشر سلحشور در همه ی ادوار گفت : این سفر کاملا کاری و اداری بوده و با سرکشی میدانی نسبت به وضعیت مشکلات شهرها و اولویت های این مناطق به درک مناسب تری دست یافته ایم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر خود در شهرستان مسجدسلیمان با حضور در سطح شهر و همچنین شهرک امام رضا (ع) از نزدیک با مردم ملاقات و در جریان دغدغه های آنان قرار گرفت.

 

گفتنی است رئیس مجلس شورای شورای اسلامی در سومین روز سفر خود به استان خوزستان ، با حضور در مناطق روستایی و محروم شهرستان اندیکا ، از نزدیک به بررسی میدانی نواقص و مشکلات این شهرستان پرداخت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: