مرکز خدمات جامع سلامت منطقه بی بیان افتتاح گردید

عصر مسجدسلیمان // مرکز خدمات جامع سلامت منطقه بی بیان مسجدسلیمان با حضور فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین امروز افتتاح گردید. موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه مرک ...

عصر مسجدسلیمان // مرکز خدمات جامع سلامت منطقه بی بیان مسجدسلیمان با حضور فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین امروز افتتاح گردید.

موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز درمانی در منطقه بی بیان با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر که بتواند خدمات درمانی و بهداشتی را ارائه دهد وجود نداشته به یاری خداوند توانستیم این مرکز را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: این مرکز با یک پزشک و یک پرستار از روز شنبه همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ الی ۱۵ آماده ارائه خدمات درمانی به مردم میباشد همچنین امیدواریم به زودی آزمایشگاه آب شبکه بهداشت نیز به این مکان انتقال یابد.

گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تشکر از شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان جهت راه اندازی مرکز سلامت منطقه بی بیان افزود: منطقه بی بیان از مناطق پرجمعیت مسجدسلیمان میباشد که با توجه به فاصله نسبتا زیاد آن با مراکز درمانی ضرورت راه اندازی درمانگاهی جهت ارائه خدمات درمانی احساس میشد که این مهم با همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری و تعامل خوب شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت محقق شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: