یکی از مهمترین دلایل قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت قرمز ، درصد پایین استفاده شهروندان از ماسک و افزایش مراسمات و تجمعات در شهرستان بوده است

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت : یکی از مهمترین دلایل قرارگرفتن مسجدسلیمان در وضعیت قرمز ، درصد پایین استفاده از ماسک توسط شهروندان و افزایش مراسمات و تجمعات در شهرستان بوده است. به گزارش پای ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت : یکی از مهمترین دلایل قرارگرفتن مسجدسلیمان در وضعیت قرمز ، درصد پایین استفاده از ماسک توسط شهروندان و افزایش مراسمات و تجمعات در شهرستان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته شمی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت : در حال حاضر ، کمتر از ۱۵ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری میباشند که تعداد ۴ نفر از آنها، از شهرهای همجوار،  لالی و اندیکا به مسجدسلیمان منتقل شدند.

وی افزود : شهرستانی در وضعیت قرمز قرار دارد که طی دو هفته اخیر متوسط میزان بستری آن به ازای هر صد هزار نفر جمعیت بالای ۳ نفر باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل اعلام وضعیت قرمز در مسجدسلیمان، درصد پایین استفاده از ماسک توسط شهروندان و افزایش مراسمات و تجمعات در این شهرستان بوده است.

این مقام مسئول افزود : طبق آخرین آمار، درصد استفاده از ماسک توسط شهروندان مسجدسلیمان در جامعه ۲۷% و در اماکن عمومی و ادارات ۶۸% بوده است که این آمار به نسبت شهرهای دیگر استان مطلوب محسوب نمی شود.

شمی پور در ادامه بیان داشت : متاسفانه برگزاری مراسمات و تجمعات در مسجدسلیمان و شرکت همشهریان در این مراسمات در حال افزایش است و اغلب مردم نیز به علت اعلام وضعیت سفید دیگر مثل گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت نمیکنند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی در پایان بیان داشت : از شهروندان فهیم و شریف مسجدسلیمان انتظار می رود با استفاده مکرر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات و تجمعات کمک کنند تا شهرستان از این وضعیت خارج شود.

نام:

ایمیل:

نظر: