انتصاب اعضای شورای امر به معروف و نهی از منكر شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت انتخاب و منصوب شدند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت ...

عصر مسجدسلیمان // با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این شرکت انتخاب و منصوب شدند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در احکام جداگانه ای حجت الاسلام و والمسلمین علی نجفی امام جماعت اداره مرکزی – ابوذر شجاعی برجوئی مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی – سلطان علی مومبینی رییس حراست –غلامرضا امینی فرمانده پایگا مقاومت بسیج و خانم کبری منجزی مشاور مدیرعامل در امور بانوان را برای مدت یکسال به عضویت این شورا انتخاب و منصوب نمود .

در حکم اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان آمده است :

ضمن استعانت از درگاه ایزد منان ، باتوجه به تدین ، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به مدت یکسال بعنوان عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب می گردید . امید است در ظل توجهات حضرت باریتعالی در راستای اهتمام به دستورات شرعی و قانونی و فراهم نمودن زمینه مطلوب و تأثیرگذار جهت اجرای این امر مهم با هماهنگی رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر مناطق نفتخیز جنوب موفق و موید باشید .

نام:

ایمیل:

نظر: