نشست مشترک دکتر علیرضا ورناصری، وزیر نیرو، معاونین وزارت خانه و استاندار خوزستان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با دعوت وزیر نیرو، نشست مشترک دکتر علیرضا ورناصری، دکتر اردکانیان وزیر نیرو، معاونین وزارت خانه و استاندار خوزستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پس از قرائت تذکر کتبی دکتر علیرضا ورنا ...

عصر مسجدسلیمان // با دعوت وزیر نیرو، نشست مشترک دکتر علیرضا ورناصری، دکتر اردکانیان وزیر نیرو، معاونین وزارت خانه و استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پس از قرائت تذکر کتبی دکتر علیرضا ورناصری خطاب به وزیر محترم نیرو، ظهر دیروز دوشنبه مورخ ٩٩/۵/٢٧ طی دعوتی از سوی دکتر اردکانیان وزیر نیرو، دکتر علیرضا ورناصری با حضور در سالن جلسات این وزارتخانه ، در حضور وزیر، معاونین وزارت خانه و استاندار خوزستان از وضعیت نابسامان هر چهارشهرستان حوزه انتخابیه در زمینه های مختلف تحت اختیار وزارت نیرو سخن گفت.

دکترعلیرضا ورناصری با اشاره به ظرفیت های خدادادی موجود منطقه و حق تضییع شده این شهرستان ها در حوزه کشاورزی، از وزیر نیرو جهت برداشت آب از سدهای موجود در حوزه ی انتخابیه برای آبیاری اراضی مستعد چهار شهرستان درخواست صدور مجوز کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات حاد ساکنین شهرستان لالی گفت: تامین آب شرب این شهرستان دچار قطع و وصل های مکرر بوده است که متاسفانه این معضل در فصل زمستان بسیار حادتر از سایر فصول شده است، لذا تنها راه مرتفع کردن این مشکل ، تکمیل سد تراز این شهرستان میباشد و لزوم رفع کمبود اعتبار که هم اکنون مانع تکمیل این سد(تراز) شده است ، امری مهم و اجتناب ناپذیر است.

ورناصری در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به حوزه انتخابیه اینجانب، هر چهار شهرستان مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در بحث آبرسانی که در حوزه اختیارات وزارت نیرو می‌باشد دچار مشکلاتی عدیده ای شده است و انتظار میرود در همین جلسه خروجی مطلوب جهت صدور مجوزات حاصل شود و پیگیری مصوبات از جانب این وزارتخانه تا رفع مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این جلسه مقرر گردید: مجوز برداشت آب جهت آبرسانی اراضی کشاورزی تا نیمه شهریور صادر شود، تامین اعتبار جهت تکمیل سد تراز در اولویت برنامه های استان قرار گیرد ، همچنین رفع مشکل آب رسانی هر چهارشهرستان با جدیت از سوی وزارت نیرو پیگیری و نتیجه از سوی این وزارت اعلام شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: