جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیران شهری در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور اردوان قنبری معاونت فرماند ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیران شهری در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور اردوان قنبری معاونت فرمانداری مسجدسلیمان ، قاسمی نماینده دفتر امام جمعه محترم شهرستان و روسا و نمایندگان ادارات شهرستان برگزار گردید ، موضوعات کنکور ، امتحانات نهایی ، شروع سال تحصیلی جدید ، پروژه ها و فضاهای آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن تشکر از حضور روسا و نمایندگان ادارات و اهتمام آنان به حل مسائل آموزش و پرورش اعلام داشت :
آزمون نهایی شهریورماه به علت شروع سال تحصیلی در نیمه شهریور ، تاریخ برگزاری آن به جلو کشیده شده است و در ۵ حوزه امتحانی از ۲۲ مردادماه لغایت ۱۳ شهریورماه ۹۹ در حال برگزاری است . مسئله مهم دیگر برگزاری کنکور سراسری است که امیدواریم با همکاری دستگاههای ذی ربط بتوانیم به نحو احسن آزمون ورودی دانشگاهها را در شهرستان اجرا و شاهد موفقیت فرزندان شهرستان در کنکور سراسری باشیم .

در پایان مقرر گردید لباس فرم دانش آموزان در سال جدید نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد ،ضدعفونی و گندردایی از حوزه های امتحان نهایی با حفظ روال سابق ادامه پیدا نماید ، ضدعفونی حوزه های برگزاری کنکور با دقت بالا انجام و فاصله گذاری اجتماعی با دقت و جدیت در حوزه های امتحان نهایی و کنکور سراسری رعایت گردد .

همچنین مقرر شد در آینده نزدیک نسبت به برسی موضوعات ذیل اقدامات لازم انجام گردد :
سرویس مدارس در سال جدید
پیگیری وضعیت پروژه ها و مدارس در دست ساخت
نرخ گذاری پوشاک مدارس
هوشمندسازی مدارس با هدف هر مدرسه حداقل یک کلاس هوشمند

 

نام:

ایمیل:

نظر: