عزت و اقتدار امروزین كشورمان متأثر از وجود آزادگان است

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در اداره ی مخابرات این شرکت از ایثارگر آزاده ی این شرکت تجلیل کرد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری که از سوی مدیران منابع ا ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در اداره ی مخابرات این شرکت از ایثارگر آزاده ی این شرکت تجلیل کرد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری که از سوی مدیران منابع انسانی و مالی و روسای دفتر مدیریت – روابط عمومی – بهبود روابط کار و اجتماعی – فناوری اطلاعات و ارتباطات همراهی می شد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در اداره ی مخابرات این شرکت حضور یافت و این روز را به مهندس علی حسین رئوفی منش تبریک و تهنیت گفت .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران اظهار داشت : بدون شک اگر امروز در منطقه ی پرآشوب خاورمیانه شاهد آرامش و امنیت در جامعه هستیم حاصلش شجاعت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پایمردی آنها در دوران اسارت بوده است .

وی افزود : تصور کردن ۸ سال اسارت و دور از خانواده ، دوستان و هر آنچه که باعث شادی و خوشی می شود خیلی سخت است چه برسد به اینکه انسان دوری از این عوامل شادی آفرین را تجربه کند آنهم در خاک کشوری بیگانه که به خاک مقدس کشورت تجاوز کرده و میدانی که هر روزه دارد هموطنانت را ، خواهران و برادران دینی ات را به خاک و خون می کشد .  

وی ادامه داد : حتی اگر در بهترین هتل های کشور هم برویم ولی با وجود دور بودن از خانواده برایمان سخت و ناگوار است حالا تصور کنیم که این ایثارگران عزیزمان ۸ سال تمام در سلول های تنگ و تاریک یا آسایشگاه های مملو از اسرا و غذایی بی کیفیت و کم حجم و شکنجه های بدون دلیل روزانه دژحیمان بعثی چگونه مقاومت کردند و دم بر نیاوردند و حاضر نشدند از اصول و عقایدشان ذره ای عقب نشینی کنند .

مهندس ناصری تصریح کرد : بدون شک یکی از رموز موفقیت و اقتدار امروزین ایران اسلامی ، داشتن نعمت گرانبهایی همچون علی حسین رئوفی منش در جامعه است که با مشاهده ی وی رشادت های آنها در نبرد با دشمن متجاوز را به یاد می آوریم و هر روز راسخ تر از دیروز آماده تحمل سختی ها برای مقابله با توطئه های دشمنان این انقلاب می شویم .

وی خاطرنشان کرد : اگر در آن دوران در جنگ رو به رو و مسلحانه با دشمن می جنگیدیم اما سالیان سال است که با فرماندهی هوشمندانه ی رهبر فرزانه مان در حال نبرد با انواع و اقسام توطئه ها ، تحریم ها ، ترورها و اقدامات ناجوانمردانه ی دشمنانی هستیم که بواسطه ی وجود همین ایثارگران و آزادگان در جامعه و روشن نگه داشتن چراغ راه شهادت و از خود گذشتگی برای اسلام عزیز و میهن مقدسمان ، به زبونی افتاده و مشاهده می کنیم که اقتدار پوشالی آنها در هم شکسته و کشورهای دیگر متوجه دروغ پردازی و بلوف های سیاسی آنها شده و ارزشی برایشان قایل نمی شوند .

در ادامه ی این دیدار صمیمانه ، مهندس علی حسین رئوفی منش جانباز و آزاده ی این شرکت با عنوان اینکه در ۱۶ سالگی و در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت نیروهای بعثی متجاوز در آمد گفت : ۷ سال و شش ماه از عمرم را در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و خاک مقدس کشورم در بدترین شکنجه گاه ها و زندان های مخوف بعثی سپری کردم ولی هرگز برای این روزهای از دست رفته افسوس نخورده و ذره ای پشیمان نیستم چون به همراه سایر همرزمانم با قامتی استوار و با سرافرازی به میهنی بازگشتیم که یک ذره از خاک آن در اشغال دشمن باقی نماند .

در پایان این مراسم لوح تقدیری که از سوی مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امضا شده بود از طرف مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به علی حسین رئوفی منش ، جانباز و آزاده ی سرافراز این شرکت به رسم یادگار اهدا شد .

نام:

ایمیل:

نظر: