پیام سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با صدور پیامی سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است : ۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت آز ...

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با صدور پیامی سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن بزرگ اسلامی نماد سرافرازی و عزتمندی مردم نجیب ایران است . مردمی که پس از هجوم رژیم تا بن دندان مسلح بعث ، به فرمان مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت جسته ، راه را بر دشمن غدار ، سد کردند .

در این بین رشادت آزادگان از جایگاه و منزلت والایی برخوردار است . آنانکه سالها در اسارت دژخیم بعثی و زیر شکنجه های روحی و جسمی به آرمانهای امام امت وفادار مانند و چون سروِ ایستاده در زیر شلاق دژخیم ، نمادی از آزادگی و سرافرازی ملّت رشید ایران بودند .

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان مسجدسلیمان فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز را به ایران اسلامی ، محضر ولی امر مسلمین جهان ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و آحاد ملّت شریف ایران تبریک عرض گفته ، از خداوند منان برای آزادگان عزیز سلامت و طول عمر مسئلت دارم .

بهزاد شیانخواه
سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان

۲۶ مردادماه ۹۹

نام:

ایمیل:

نظر: