هدیه ارزنده شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به جوانان لالی/ پروژه ی استخر سرپوشیده لالی به پایان رسید

عصر مسجدسلیمان // پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سر انجام رسید و تکمیل شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی که یکی از پرو ...

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی که یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه ی این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهر لالی است به اتمام رسید و در مرحله ی تحویل به کارفرما می باشد و قرار است طی مراسمی امورات آن جهت بهره برداری به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واگذار شود .  

این استخر در زمینی به مساحت ۲۸۴۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۶۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۹۲٫۵ میلیارد ریال احداث گردیده و مجهز به استخر اصلی و کودکان – جکوزی – سونای خشک و بخار – سالن بدنسازی  – سیستم اعلان آتش سوزی – سیستم تهویه مطبوع – سیستم موتورخانه مجهز و پیشرفته و دیزل ژنراتور بمنظور تأمین برق لازم در صورت قطع شبکه برق اصلی می باشد .

این پروژه که در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توسط مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در شهرستان کم برخوردار لالی احداث گردیده تأثیر شایانی در افزایش سرانه فضاهای ورزشی در این شهر نفتی دارد و می تواند در جذب جوانان ورزش دوست و با استعداد این شهر به سمت این ورزش مفرح و جذاب نقش مهمی ایفا نماید .

پیش از این ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در شهر لالی اقدام به احداث کتابخانه عمومی در قالب مسئولیت های اجتماعی خویش نموده و احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال دیگر پروژه ای است که این شرکت برای مردم این شهر برنامه ریزی و در دستور کار قرار داده است .  

 

نام:

ایمیل:

نظر: