فرآیند قانونی تایید و صدور حکم شهردار منتخب مسجدسلیمان در حال انجام است

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از انجام فرآیند قانونی تاییدیه و صدور حکم شهردار منتخب مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اعلام ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از انجام فرآیند قانونی تاییدیه و صدور حکم شهردار منتخب مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : پس از آنکه دکتر شعبانی شهردار سابق مسجدسلیمان با ارسال نامه ای به شورای شهر کتبا استعفاء خود را اعلام نمود، اعضا شورا با ۵ رای با استعفاء وی موافقت کردند و پس از آن این تصمیم در کمیته انطباق شهرستان مورد تایید و موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد : پس از ان اعضای شورای شهر بنا به وظیفه و رسالت خود ، پروسه انتخاب شهردار را به صورت کاملا قانونی آغاز و پس از بررسی های لازم، مهندس پیمان مولایی با ۵ رای موافق بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب گردید.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان افزود : پس از موافقت کمیته انطباق شهرستان با انتخاب شهردار مسجدسلیمان، نامه معرفی وی به استانداری جهت طی مراحل قانونی ارسال شد که هم اکنون فرآیند قانونی تایید و صدور حکم شهردار منتخب در حال انجام است و ظرف روزهای آینده تایید، منصوب و معارفه خواهد شد.

وی در پایان گفت : ضمن تشکر از صبر و بردباری شهروندان شریف مسجدسلیمان امیدواریم بتوانیم با کمک شهردار جدید و سایر مسئولین در فرصت باقیمانده مسئولیت خود ، بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهری را به سرانجام برسانیم و باعث رضایت خاطر مردم عزیز و نجیب مسجدسلیمان بیش از پیش شویم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: