دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با وزیر راه و شهرسازی

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با حضور در محل دفتر مهندس اسلامی با وی در خصوص مشکلات، کاستی ها و ظرفیت های حوزه انتخابیه خود سخن گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر ورناصری با اشاره به حجم عظیم مطالبات ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با حضور در محل دفتر مهندس اسلامی با وی در خصوص مشکلات، کاستی ها و ظرفیت های حوزه انتخابیه خود سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر ورناصری با اشاره به حجم عظیم مطالبات فراموش شده مردم چهار شهرستان در حوزه اختیارات این وزارتخانه گفت:
وضعیت نابسامان محورهای مواصلاتی منطقه حق مردم حوزه انتخابیه بنده نیست و نباید جاده های آنان به جاده های مرگ موسوم باشند.

علیرضا ورناصری در ادامه ضمن لزوم پیگیری این وزراتخانه جهت کاهش مشکلات موجود در اسرع وقت تصریح کرد: پروژه هایی همچون جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز، جاده کمربندی مسجدسلیمان، فرودگاه مسجدسلیمان و پروژه هایی از این دست جهت افزایش سطح کیفی و بالا بردن ضریب ایمنی باید در آینده نزدیک به سرانجام برسند.

در پایان این گزارش آمده است:
طرح جابجایی پنج هزار مسکن از ساکنین مناطق آلوده، الحاق چندقطعه از زمین های دولتی و ارتشی به محدوده مسجدسلیمان و هفتکل، پیگیری طرح مسکن اجتماعی و تکمیل مسکن مهر چهار شهرستان و حمایت مالی از طرح مقاوم سازی مسکن از دیگر مباحث مطرح شده توسط دکتر ورناصری در این دیدار بود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: