دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با وزیر نفت

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،‌ ایشان ضمن حضور در محل دفتر ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،‌ ایشان ضمن حضور در محل دفتر مهندس زنگنه وزیر نفت با وی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود به دیدار و گفتگو پرداخت.

در این دیدار دکتر ورناصری ضمن برشمردن مشکلات و معضلات موجود در شهرستان های حوزه انتخابیه خواهان توجه ویژه این وزارتخانه به این منطقه گردید.

از جمله مباحث و موضوعات مهم مطرح شده در این دیدار می توان : به توسعه میادین نفتی مسجدسلیمان و هفتکل، انعکاس مشکلات نیروهای قرارداد موقت و تصحیح طرح طبقه بندی مشاغل در نفت، حمایت مالی نفت از تکمیل طرح جابجایی پنج هزار خانوار ساکن در مناطق آلوده اشاره کرد .

همچنین تاکید مجدد بر حمایت مالی از تیم نفت مسجدسلیمان، احیاء آموزش های وابسته به نفت، بازسازی بیمارستان نفت و اعزام هیات ویژه به منطقه جهت بررسی مشکلات گازرسانی به شهرها و روستاهای فاقد گازرسانی از جمله دیگر خواسته های نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی اندیکا و هفتکل از وزیر نفت بوده است.

دکتر ورناصری در پایان تاکید داشت: قطعا پیگیری های اینجانب در خصوص روند تخصیص اعتبارات وزارت نفت به منطقه در آینده با جدیت بیشتر صورت خواهد پذیرفت و ان شاء لله شاهد پیشرفت روزافزون چهارشهرستان مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: