جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی چهار شهرستان حوزه انتخابیه با حضور نماینده مجلس برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه کشاورزی با حضور دکتر علیرضا ورناصری ،روسای ادارات جهاد کشاورزی چهار شهرستان حوزه انتخابیه، مسئولین کارگروه های تخصصی کشاورزی و مهندس امیری نژاد رئیس سازمان جهادکش ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه کشاورزی با حضور دکتر علیرضا ورناصری ،روسای ادارات جهاد کشاورزی چهار شهرستان حوزه انتخابیه، مسئولین کارگروه های تخصصی کشاورزی و مهندس امیری نژاد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این جلسه مسئولین ادارات جهاد کشاورزی چهار شهرستان به ارائه گزارش و بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان متبوع پرداختند.

سخنرانی و انعکاس مشکلات از زبان مسئولین کارگروه های تخصصی کشاورزی از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در پایان این جلسه که حدود ۶ ساعت به طول انجامید دکتر علیرضا ورناصری اظهار داشت: از جمله موضوعات حائز اهمیت در کشور مبحث کشاورزی است و اگر به دنبال استقلال و پیشرفت هستیم باید حوزه کشاورزی به نقطه اوج خود برسد و در این راه از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده شود.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه دیدگاه سنتی کشاورزان منطقه که ناشی از عدم آموزش می باشد سبب عدم پیشرفت کافی در حوزه کشاورزی شده است. مقایسه شاخص های پیشرفت کشاورزی در منطقه با سایر مناطق کشور خجالت آور است.

دکتر ورناصری در پایان گفت : وزرا و مدیران استانی باید به درون مردم سخت کوش زاگرس بیایند و ضمن لمس مشکلات موجود ، جهت کاهش این مشکلات‌ طرحی نو مدون کنند‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: