بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از برخی نقاط حادثه خیز این شهرستان

عصر مسجدسلیمان // امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان ، فرماندار و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از نقاط حادثه خیز شامل تپه دوراهی بی بیان، مناطق اسیب دیده براثر زلزله، مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و ساختمان آسیب دیده ادا ...

عصر مسجدسلیمان // امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان ، فرماندار و سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از نقاط حادثه خیز شامل تپه دوراهی بی بیان، مناطق اسیب دیده براثر زلزله، مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و ساختمان آسیب دیده اداره تامین اجتماعی این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان طی این بازدید اظهار داشت : تپه رانشی نفتک سال گذشته ریزش و به بیش از ۲۵ خانه مسکونی آسیب وارد نمود که با تدبیر اداره کل مدیریت بحران استان مبلغی جهت اسکان موقت این خانوارها به شهرداری تزریق شد که البته ادامه و اتمام کار و دفع این خطر مستلزم تخصیص اعتبارات بیشتری به شهرداری مسجدسلیمان است.

وی ادامه داد : طبق بررسی های انجام شده بیش از ۲۰ خانه مسکونی مجاور تپه دو راهی بی بیان نیز بعلت فرسایش این تپه و امکان خطربسیار شدید ، باید هر چه زودتر تخلیه شوند.

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: امروز به همراه مدیرکل محترم از نقاط حادثه خیز شهرستان مثل تپه رانشی نفتک و تپه مشرف بر دو راهی بی بیان بازدید به عمل آمد چرا که معتقدیم در این دو نقطه هر لحظه امکان وقوع حادثه وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مراحل بحران، پیش بینی و پیشگیری ست و ما معتقدیم آمادگی در برابر بحران توانایی جامعه را در انجام مراحل مختلف مدیریت بحران افزایش می‌دهد. به همین دلیل با گردآوری اطلاعات، برنامه‌ریزی، سازماندهی و ایجاد ساختارهای مدیریتی تلاش می کنیم در برابر وقوع بحران های احتمالی آماده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان گفت: با حمایت های دکتر شریعتی استاندار خوزستان ساخت شهرک امام رضا(ع) آغاز و مشکلات شهرک ولیعصر(عج) نیر مرتفع شده است ما نیز تلاش خواهیم کرد برای حرکت در مسیر تعالی شهرستان و کاهش سطح خطرپذیری در برابر بلایای طبیعی بهترین رویکردها را داشته باشیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: