رکورد ۳۶۵ روز بدون حادثه در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ثبت شد  

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان با اهدای لوح تقدیر از ثبت رکورد ۳۶۵ روز بدون حادثه جزیی و مهم در اداره نگهداری و تعمیرات قدر دانی کرد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناص ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان با اهدای لوح تقدیر از ثبت رکورد ۳۶۵ روز بدون حادثه جزیی و مهم در اداره نگهداری و تعمیرات قدر دانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در آیینی که با حضور داود کیانی مدیرعملیات و سهراب ترکیان رییس اداره HSE برگزار شد به پاس این رکورد بسیار مهم ، لوح تقدیر از کارکنان اداره تعمیرات و نگهداری را به مهراب حسنوند رییس این اداره اهدا کرد .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این خصوص اظهار داشت : خوشبختانه طی ۴ سال گذشته با همکاری مجدانه همه ی کارکنان این شرکت ۱۲۱۱ روز را بدون حادثه مهم سپری کرده ایم که رکورد بسیار ارزشمندی محسوب می شود .
وی افزود : با پایش روزهای بدون حادثه  مهم و جزیی کلیه واحدهای عملیاتی – فنی – خدماتی – حراست و  ادارات ستادی در سطح شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اداره نگهداری و تعمیرات با ثبت ۳۶۵ روز بدون حادثه جزیی و مشارکت در رکورد ۱۲۱۱ روز رکورد حوادث مهم ، در صدر جدول پایش عملکرد ادارات قرار گرفت .
مهندس ناصری ضمن تقدیر از نقش آفرینی و تلاش مجدانه پرسنل اداره نگهداری و تعمیرات گفت : اگرچه این عدد در باور برخی شاید کم و ناچیز جلوه کند اما وقتی به گستره ی وسیع ۲۷۰۰۰ کیلومتری و پراکندگی و قرار گرفتن واحدهای عملیاتی در این گستره وسیع جغرافیایی و فعالیت در شرایط سخت جوی و گرمای طاقت فرسا نگاهی بیندازیم در می یابیم که کسب این رکورد  برای پرسنل مربوطه بسیار  ارزشمند و غرور آمیز بوده و حاصل تلاش و ایثارگری یکایک کارکنان تلاشگر بخش های مختلف این شرکت است .
وی خاطرنشان کرد : به جهت فرهنگ سازی و توجه روزافزون به اصول و مقررات ایمنی در امور  کاری مربوطه ، با اهدای این لوح تقدیر از همکاران اداره نگهداری و تعمیرات قدردانی بعمل آمده تا موجب افزایش انگیزه این عزیزان و سایر کارکنان بخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گردد .

 

نام:

ایمیل:

نظر: