روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری در شهرستان هفتکل

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی امروز ۹۹/۴/۲۶ در سفر خود به شهرستان هفتکل روز پرکاری را پشت سر گذاشت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، افتتاح ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی امروز ۹۹/۴/۲۶ در سفر خود به شهرستان هفتکل روز پرکاری را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، افتتاح یک طرح بهداشتی درمانی، تشکیل جلسات متعدد و بازدید از چند طرح عمرانی در شهرستان هفتکل از اهم برنامه های امروز دکتر ورناصری بود.

در این سفر دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، رضا رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان و عادل حرباوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان به دعوت دکتر ورناصری و به منظور بررسی مشکلات و معضلات ادارات تابعه خود در شهرستان هفتکل حضور یافتند.

در ابتدای این سفر دکتر ورناصری به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان به بازدید از جاده خروجی شهرستان هفتکل پرداخت.

نماینده مردم شهرستان در مجلس با اشاره به غیرایمن بودن جاده خروجی هفتکل و درصد بالای تصادفات رانندگی در این جاده از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا با عزم جدی و اراده بیش از پیش رسیدگی به مشکلات موجود این جاده را در دستور کار خود قرار دهد.

سپس دکتر ورناصری به همراه دکتر ابول نژادیان ضمن افتتاح درمانگاه شبانه روزی شماره یک شهرستان هفتکل ابراز امیدواری کرد: با افتتاح طرح های درمانی و بهداشتی در آینده نزدیک شاهد کاهش دغدغه ها و مشکلات مردم هفتکل در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

حضور در جلسه مسئولین شهری و اعضای کارگروه های دفتر ایشان در این شهرستان بهمراه مدیران استانی ، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان هفتکل از دیگر برنامه های دکتر ورناصری در هفتکل بود.

در ادامه دکتر ورناصری با حضور در طرح تاسیسات آبرسانی روستاهای هفتکل و حومه، ضمن بازدید از این طرح روند پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

علاوه بر این دکتر علیرضا ورناصری با حضور در بخش رغیوه ضمن تشکیل جلسه و دیدار با ساکنین این بخش مطالبات مردم بخش رغیوه را پیگیری نمود.

گفتنی است آبرسانی پایدار از اهم مطالبات مردم بخش رغیوه بوده است. دکتر ورناصری در این خصوص خاطرنشان کرد: ایجاد برنامه های همه جانبه و اصولی و حفظ انسجام جهت رفع مشکلات موجود از طریق مطالبه گری منطقی و دنبال کردن مطالبات تا رفع مشکلات به عنوان راه حل گذر از شرایط نامساعد موجود میباشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: