بازدید سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از مدارس در دست احداث توسط سپاه پاسداران

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از پروژه های در دست احداث توسط سپاه ناحیه مسجدسلیمان بازدید بعمل آورد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در بازدید سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان که مهد ...

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از پروژه های در دست احداث توسط سپاه ناحیه مسجدسلیمان بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در بازدید سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان که مهدی مقدم مسئول دایره حراست و محمدعلی کاظمی مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش وی را همراهی می کردند ، از دبیرستان ۱۲ کلاسه شهید داریوش محمدی و مدرسه ۶ کلاسه ۲۲ بهمن بازدید بعمل آمد.

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان طی بازدید از این مدارس ، با تقدیر از نقش ارزنده سپاه در نهضت مدرسه سازی و تشکر از سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه ، سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان و سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان و همچنین پرسنل ، مهندسین و کارگرانی که در حال تلاش جهت ساخت این آموزشگاهها هستند ، بیان داشت : این دو مدرسه هرکدام در دو طبقه ساخته خواهند شد.

گفتنی است سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید خود پس از زلزله ۱۷ تیر ماه ۹۸ از شهرستان مسجدسلیمان ، قول احداث چند مدرسه به تعداد جمعا ۳۰ کلاس توسط سپاه را داد که مدارس شهید داریوش محمدی و ۲۲ بهمن ، دو واحد از این واحدهای آموزشی می باشند .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: