مدیرعامل جدید کارخانه آلومینیوم سازی کاوه خوزستان معرفی شد

عصر مسجدسلیمان // پس از نائل شدن مهندس احمد پاک ایمان به درجه باز نشستگی طی حکمی مهندس علی بختیاری از سوی دکتر اتابک به سمت مدیر عاملی کارخانه الومینیوم منصوب گردید به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،ظهر امروز با حضور ف ...

عصر مسجدسلیمان // پس از نائل شدن مهندس احمد پاک ایمان به درجه باز نشستگی طی حکمی مهندس علی بختیاری از سوی دکتر اتابک به سمت مدیر عاملی کارخانه الومینیوم منصوب گردید

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،ظهر امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان، علی بختیاری بعنوان مدیرعامل جدید کارخانه آلومینیوم سازی کاوه خوزستان معرفی و جایگزین مهندس پاک ایمان شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر تاکید لزوم راه اندازی فاز دوم این کارخانه گفت:شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای محروم کشور است و دلیل آن فرصت سوزی های متعدد در ادوار مختلف بوده است زیرا آنطور که شایسته بود پیشرفت نکرد.

وی ادامه داد: افتتاح فاز دوم بدون شک در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری تاثیر بسزایی در شهرستان مسجدسلیمان خواهد گذاشت زیرا یکی از مصادیق تحقق شعار سال یعنی جهش تولید،حمایت از صنایع مختلف همچون پتروشیمی و آلومینیوم است.

دکتر پاکدل افزود: انتظار داریم همه تلاش ها جهت راه اندازی فاز دوم که مطالبه جدی مردم است به کار گرفته شود و در این مسیر با تمام توان حمایت خواهیم کرد،فرصت مسئولیت ها کوتاه است و راز ماندگار شدن،خدمت به مردم است.

گفتی است مهندس علی بختیاری فرزند سرزمین بختیاری شهرستان مسجدسلیمان و دوران دبستان خود را در دبستات سینا بازار چمشه علی گذرانده است.

بختیاری سالهای متمادی در سمت های مدیر عاملی کارخانجات سیمان ایلام. گیلان سبز.حکمتان.ممتازان…حضور داشته است از جمله مدیران موفق در صنعت سیمان کشور به حساب امده است.

بختیاری در مراسم معارفه خود در جمع کارکنان این کارخانه عنوان کرد :سالها بود که بنا به شرایط شغلی از مسجدسلیمان رفته بودم حقیقتا فکرش را نمی کردم روزی بیایم مسجدسلیمان وقتی این پیشنهاد بهم داده شد موضوع را با پدرم مطرح کردم ایشان به من گفتند حتما قبول کن اما انجا رفتید باید با تمام وجودت کار و تلاش کنید مسجدسلیمان به گردن همه حق دارد.

بختیاری ادامه داد: انشالله در کنار بتوانیم سربلند باشیم و اهداف عالیه بنیاد مستضعفان که همان ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی است را محقق کنیم و ضمن تکمیل کردن فاز اول مقدمات راه اندازی فاز دوم را هرچه سریع مهیا کنیم
مسجدسلیمان سرزمین پدری و مادری من است و به آن علاقه خاصی دارم

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: