جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی مسجدسلیمان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان// جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی مسجدسلیمان باحضور فرماندار و مدیران شهرستان امروز در محل سالن جلسات بیمارستان شرکت نفت برگزار گردید. در ابتدای نشست فرماندار مسجدسلیمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد : دس ...

عصر مسجدسلیمان// جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی مسجدسلیمان باحضور فرماندار و مدیران شهرستان امروز در محل سالن جلسات بیمارستان شرکت نفت برگزار گردید.

در ابتدای نشست فرماندار مسجدسلیمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد : دستورکار این جلسه مسائل و مشکلات بهداشتی منطقه کلگه میباشد که پیگیری های خوبی در این خصوص صورت گرفته است که از جمله مهمترین آنها میتوان :اصلاح کل شبکه آب این منطقه، تخصیص ۱ میلیارد تومان اعتبار جهت احیای بیمارستان ۶۴ تختخوابی در محل بیمارستان قدیم ، راه اندازی MRI،استقرار ستاد مرکز بهداشت شهرستان در این منطقه و فعالیت مجتمع آموزش سلامت نام برد.
وی ادامه داد:با توجه به ظرفیت منطقه و رویکردی که نسبت به آن میشود از شرکت نفت انتظار میرود خدمات درمانی را در این منطقه تقویت و استمرار دهد و صرفا محدود به کارکنان نفت نشود.

در ادامه موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به همکاری این شبکه و شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت در خصوص آماده سازی دستگاه MRI و مجتمع عالی سلامت تصریح کرد: منطقه کلگه قلب تپنده بهداشت صنعت نفت میباشد و بهتر بود نمایندگانی از این منطقه در جلسه حضور پیدا میکردند تا بتوانندمشکلات را به مسئولین انتقال دهند.
وی ادامه داد : بیمارستان ۶۴ تختخوابی با اعتبار ۱ میلیارد تومان با محوریت تروما در ۴ بخش : داخلی، زنان، اطفال و جراحی در محل بیمارستان قدیم قطعا تا تیرماه عملیاتی خواهد شد تا دوباره رونق بهداشتی و درمانی منطقه بازگردد.
وی ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه ۸۷ نیرو به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اضافه خواهند شد که ۳۲ نفر پرستار و مابقی کادر پیراپزشکی میباشند.

موسوی در ادامه با تاکید بر پایان روند تجهیز درمانگاه بی بیان از افتتاح آن در هفته آینده خبرداد.
سپس فولادی رئیس شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت با تشریح روند خدمات رسانی این شبکه افزود: در ماه گذشته ۱۰۰ عمل جراحی در بیمارستان نفت صورت گرفت که تمامی آنها غیر شرکتی بودند.
وی در ادامه گفت : با حمایت فرماندار ، نماینده و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان نیمه کاره نفت تخصیص داده شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: