اعلام نیاز فوری سازمان انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان به تمام گروه های خونی

عصر مسجدسلیمان // رئیس سازمان انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان از نیاز فوری این سازمان به تمام گروه های خونی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم الهام رحیمیان مدیر سازمان انتقال خون مسجدسلیمان در گفتگو ب ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس سازمان انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان از نیاز فوری این سازمان به تمام گروه های خونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم الهام رحیمیان مدیر سازمان انتقال خون مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از همه شهروندان مسجدسلیمانی دعوت کرد به دلیل نیاز مبرم به همه گروههای خونی با اهداء خون، بیماران را یاری رسانند.

رحیمیان افزود: از همه همشهریان، ادارات ،مسئولین ودیگر نهادها درخواست داریم ما را در این امر حیاتی و در کمک رسانی به بیماران نیازمند فرآورده های خونی از جمله بیماران سرطانی ، تالاسمی و بیماران بستری شده در بیمارستانها ….کمک نمایند.

مدیر سازمان انتقال خون ادامه داد: در شهرستان مسجدسلیمان با توجه به جمعیت بالای صدهزار نفری آن تعداد اهداء کنندگان خون بسیار پایین است که از همشهریان فهیم انتظار می رود با مراجعه به پایگاههای انتقال خون نسبت به اهداء خون برای حفظ سلامتی خود ونجات جان بیماران نیازمند ، اقدام نمایند.

گفتنی است ساعت کار پایگاه انتقال خون مسجدسلیمان از شنبه تا چهارشنبه ازساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ میباشد.

نام:

ایمیل:

نظر: