تساوی خارج از خانه شیران زاگرس مقابل شاهین بوشهر

عصر مسجدسلیمان // تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر مقابل شاهین به یک تساوی ارزشمند دست یافت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان ...

عصر مسجدسلیمان // تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر مقابل شاهین به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کردند که این دیدار در پایان نود دقیقه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

برای نفت مسجدسلیمان سجاد جعفری و عماد میرجوان موفق به گلزنی شدند و رزاق پور و مشایخ دو گل بوشهری ها را وارد دروازه شاگردان تارتار کردند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از دقیقه ۲۵ و با اخراج حبیب فرعباسی دروازبان این تیم ۱۰ نفره شد و با احتساب وقت های تلف شده بیش از ۷۶ دقیقه را با یک یار کمتر به بازی ادامه داد.

شاگردان تارتار با این تساوی ارزشمند ۲۸ امتیازی شدند و علی رغم‌ مشکلات مالی در رده هشتم جدول رده بندی بازیها جا خوش کردند.

طلایی پوشان مسجدسلیمانی در هفته بیست و سوم این رقابت ها در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان پذیرای ماشین سازی تبریز خواهند بود.

نام:

ایمیل:

نظر: