پیرو مصوبه کارگروه انطباق در خصوص عدم موافقت با انتخاب سرپرست جدید شهرداری،جلسه امروز شورای شهر به علت عدم حضور ۳ عضو به حد نصاب نرسید

عصر مسجدسلیمان // رییس شورای شهر مسجدسلیمان گفت : جلسه امروز شورای شهر به علت عدم حضور ۳ عضو شورا، به حد نصاب نرسید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وحید زمانی زاده رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق ا ...

عصر مسجدسلیمان // رییس شورای شهر مسجدسلیمان گفت : جلسه امروز شورای شهر به علت عدم حضور ۳ عضو شورا، به حد نصاب نرسید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وحید زمانی زاده رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : پیرو مصوبه کارگروه انطباق در خصوص عدم موافقت با انتخاب سرپرست جدید شهرداری، امروز راس ساعت ۱۸ جلسه ای در صحن شورا برگزار گردید که با توجه به عدم حضور ۳ تن از اعضای محترم شورا، جلسه به حدنصاب نرسید و این جلسه به صورت فوق العاده به روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۹ راس ساعت ۲۰ موکول شد.

وی افزود : از کلیه اعضا محترم شورا انتظار میرود با توجه به فضای ملتهب حاکم بر شهرداری مسجدسلیمان و موج عظیمی که ناشی از سرگردانی و اعتراض مراجعین در این نهاد به وجود آمده است، در جلسه بعدی حضور پیدا کنند تا کمک کنیم هرچه زودتر با تصمیمی درست و خردمندانه فضای شهر را آرام و تلطیف نماییم.

زمانی زاده در خاتمه گفت : از امام جمعه دلسوز ، نماینده محترم مجلس و اعضای محترم شورای تامین انتظار می رود با همکاری ، همیاری و مساعدت خود با خادمان مردم در شورای شهر ، زمینه را بر رفع مشکلات و معضلات موجود در شهر و کسب رضایت شهروندان فراهم نمایند تا بتوانیم هر چه زودتر به انتخاب شهردار نیز ورود نماییم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: