دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری ۳ سارق و کشف ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ؛ سرهنگ کارآگاه ” علی حسینی” در تشری ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری ۳ سارق و کشف ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ؛ سرهنگ کارآگاه ” علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی درسطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی سه سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد : متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند از شهروندان درخواست کرد: برای برقراری نظم و امنیت پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: