ضدعفونی حوزه های مختلف امتحانی مدارس مسجدسلیمان تا پایان فصل امتحانات ادامه می یابد

عصر مسجدسلیمان // فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از تداوم عملیات ضدعفونی کردن حوزه های امتحانی مدارس این شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی اظهار داشت : این اقدام بدنبال درخواست مدیری ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از تداوم عملیات ضدعفونی کردن حوزه های امتحانی مدارس این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی اظهار داشت : این اقدام بدنبال درخواست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان و موافقت و تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت بطور روزانه انجام می شود .

وی افزود : این اقدام در راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت دانش آموزان در برابر ویروس کرونا و توسط تیم تشکیل شده از بخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله پایگاه مقاومت بسیج – HSE – خدمات مهندسی – خدمات اداری اجتماعی – امور ورزش –  ترابری – حراست و … بطور روزانه و تا پایان برگزاری امتحانات نهایی مدارس مختلف برگزار می شود .

به گفته ی ایشان و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، حوزه های امتحانی حضرت آمنه در منطقه چهاربیشه – سینا در منطقه باشگاه مرکزی – بنت الهدی در منطقه سی برنج – پردیس در منطقه نمره ۴۰ و دکتر کرم زاده در منطقه ۱۷ شهریور در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت بطور روزانه در برابر ویروس کرونا ، گندزدایی و ضدعفونی می شوند تا بدین ترتیب شهروندان و والدین با نگرانی کمتر و آرامش روانی بیشتری فرزندان خود را رهسپار حوزه های امتحانی پایان سال تحصیلی نمایند .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: