دیدار و گفتگوی دکتر ورناصری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار که در ادامه پیگیری ...

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، با حضور در محل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با وی به دیدار و گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار که در ادامه پیگیری های دکتر ورناصری جهت رفع مشکلات عمومی چهار شهرستان صورت پذیرفت دکتر ورناصری به بیان مشکلات و چالش های موجود در بخش ارتباطات پرداخت.

در ادامه دکتر ورناصری گفت: قطع آنتن دهی و اینترنت برای مردم مشکل ساز است و روند پیشرفت مخابراتی در منطقه و زیرساخت های انتقال ارتباطی به شکل مجازی مطلوب نیست.

وی با تاکید به وضعیت پوشش دهی خدمات ایرانسل و همراه اول با توجه به کوهستانی بودن منطقه بیان داشت : اکثر راه های ارتباطی چهار شهرستان از پوشش مطلوب خدمات ایرانسل و همراه اول برخوردار نیستند.

در پایان دکتر ورناصری بر لزوم تحقق دولت دیجیتال و رفع موانع و مشکلات موجود جهت تحقق این مهم بویژه در مناطق کم برخوردار بعنوان خواسته عمومی و مطالبه به حق مردمی تاکید داشت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: