نشست شورای راهبردی گام دوم انقلاب استان خوزستان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان //  نشست شورای راهبردی گام دوم انقلاب استان خوزستان با حضور رئیس شورای راهبردی گام دوم انقلاب ، رئیس جامعه پزشکی کشور و اساتید دانشگاههای استان در دزفول برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ...

عصر مسجدسلیمان //  نشست شورای راهبردی گام دوم انقلاب استان خوزستان با حضور رئیس شورای راهبردی گام دوم انقلاب ، رئیس جامعه پزشکی کشور و اساتید دانشگاههای استان در دزفول برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست رئیس شورای راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ و توسعه انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: کمیسیون‌های تخصصی مانند کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برای اثرگذاری بیشتر در جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل شده‌اند.

وی به اهمیت استفاده از ظرفیت اعضای جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور اشاره کرد و افزود: ۳۰ هزار نفر در کل کشور عضو این جمعیت هستند که تلاش می‌شود تا سال ۱۴۰۰ این تعداد به ۲ میلیون نفر برسد.

دکترمعاشر خواستار عضویت اعضا در بخش هلال احمر این جمعیت شد و گفت: عقبه علمی جمعیت گام دوم باید جوانان باشند و اعضای آن باید در صحنه و هر جا نیاز به کمک بود وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر لزوم گسترش آموزش از راه دور در دانشگاه‌ها افزود: اکنون به واسطه این نوع آموزش، جوانان و دانشجویان می‌توانند از ظرفیت اساتید خارج از کشور نیز بهره مند شوند.

رئیس شورای راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد تحول در خود را زمینه ساز تحول در کشور دانست و بیان کرد: کمیته‌های مختلفی باید در زمینه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها ایجاد شود تا مشکلات و کاستی‌ها را آسیب شناسی و ضمن ارائه راهکار، کادرسازی کنند.

وی با بیان اینکه محور مقاومت یکی از محورهای اصلی نظام است، افزود: امروز مردم باید مسیری را برای نهادینه کردن تحول در کشور ایجاد کنند.

جوانان مدیریت‌ها را در دست بگیرند

رئیس گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه فساد در اغلب نقاط رخنه کرده است از جوانان خواست روی کار بیایند و مدیریت‌ها را در دست بگیرند.

وی با اشاره به پافشاری برخی افراد برای ماندن بر صندلی‌های ریاست افزود: جوانان باید با کارهای جهادی و مسوولیت اقدامات فرهنگی وارد عمل شوند و به اصلاح امور بپردازند.

گفتنی است در این نشست مهران زمانپور مسئول شورای راهبردی گام دوم شهرستان مسجدسلیمان نیز حضور پیدا کرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: