علف چینی و انجام عملیات آتش بُر در تأسیسات نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // عملیات علف چینی و انجام عملیات آتش بُر در داخل و حاشیه تأسیسات صنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این اقدام با همکاری مشترک اداره HSE و اداره خد ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات علف چینی و انجام عملیات آتش بُر در داخل و حاشیه تأسیسات صنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این اقدام با همکاری مشترک اداره HSE و اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات با شروع فصل گرما و خشک شدن علف های درون و اطراف کلیه ی تأسیسات صنعتی این شرکت صورت گرفت .

طی این اقدام حجیم و زمان بر که با توجه به گستردگی و وسعت حوزه ی عملیاتی و پراکندگی تأسیسات و در گرمای طاقت فرسای خوزستان توسط پرسنل زحمت کش اداره خدمات مهندسی و نظارت کارشناسان HSE صورت گرفت ریسک و خطر وقوع آتش سوزی علف های خشک شده ناشی از گرمای زیاد تابستان در تأسیسات صنعتی و فرآورشی این شرکت به پایین ترین سطح ممکن خود رسید .

همچنین با علف چینی و ایجاد دیواره ی حایل و آتش بُر خارج از محدوده ی تأسیسات صنعتی مذکور ، خطر سرایت آتش در صورت وقوع حادثه آتش سوزی از بیرون حریم تأسیسات به درون محوطه جلوگیری مرتفع گردید .

 

نام:

ایمیل:

نظر: