بهسازی جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد

عصر مسجدسلیمان // به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و ایمن سازی بخشی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این پروژه در راستای عمل به مسئول ...

عصر مسجدسلیمان // به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و ایمن سازی بخشی قسمتی از جاده روستاهای منطقه سلیران بخش عنبر انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این پروژه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت ، ایمن سازی و تسهیل در تردد روستاییان مجاور چاه های نفت این منطقه و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در مدت زمان ۶ ماه و با صرف اعتباری بالغ بر ۰۰۰ر۰۰۰ر۲۱۰ر۳ ریال انجام شد .

در این پروژه که در مجاورت روستای جاجو و روستای سلیران صورت گرفت ، یک دستگاه پل ۲ دهانه ای به طول ۱۰ متر به همراه دیوار حائل سنگی در جهت محافظت از جاده در برابر خطرات نشست و رانش هنگام بارندگی – لایروبی دره ، خاکبرداری و خاکریزی به مقدار ۴۳۰۰ متر مکعب – بتن ریزی و سنگ کاری به مقدار ۷۷۵ متر مکعب – ترانشه زنی و اصلاح هندسی دید و مسیر – اجرای کانال سنگی در شانه بمنظور هدایت و دفع آب باران و جلوگیری از شکستگی و آب شستگی جاده – اجرای کانال خاکی و اجرای سنگفرش کف جاده در دو طرف پل اجرا گردید .

با این اقدام بخش هایی از این مسیر که در بارندگی های سالهای قبل دچار آسیب شده و موجب به خطر افتادن جان شهروندان شده بود با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ایمن سازی و تردد روستاییان و ساکنین مجاور چاه های نفتی این منطقه تسهیل گردید .

لازم به توضیح است که شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات عام المنفعه به شهروندان و مجاوران چاه ها و تأسیسات نفتی حوزه عملیاتی اش اقدام به بهسازی و مرمت بیش از ۷۵۰ کیلومتر از راه های روستایی نموده است .

 

نام:

ایمیل:

نظر: