مهار آتش سوزی گسترده منابع طبیعی مسجدسلیمان با مشاركت نفتی ها

عصر مسجدسلیمان // آتش سوزی گسترده منابع طبیعی اطراف امامزاده بی بی بتول با مشارکت و حضور متعهدانه عوامل اداره بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار و خاموش شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مس ...

عصر مسجدسلیمان // آتش سوزی گسترده منابع طبیعی اطراف امامزاده بی بی بتول با مشارکت و حضور متعهدانه عوامل اداره بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار و خاموش شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، بدنبال اعلام آتش سوزی گسترده در مراتع و منابع طبیعی ارتفاعات اطراف امامزاده بی بی بتول و درخواست کمک از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، عوامل متعهد و سخت کوش اداره HSE این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند .

در این عملیات که در اوج ساعات گرم روز و زیر تابش شدید خورشید از یک سو و از سوی دیگر گرمای ناشی از حرارت بالای آتش سوزی همراه بود ، عوامل پرتلاش و ایثار گر ایستگاه آتش نشانی شماره یک شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با یک کار تیمی در کنار عوامل اداره منابع طبیعی – اداره حفاظت محیط زیست و برخی فعالین و دوست داران محیط زیست موفق شدند این آتش سوزی گسترده مراتع و منابع طبیعی را مهار و خاموش نمایند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: