پیام سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پیام بهزاد شیانخواه آمده است: ت ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پیام بهزاد شیانخواه آمده است:

تمسک به سیره ائمه طاهرین تنها راه نجات بشر از بحران هویت عصر جدید است . در این عصر پرخطر وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی متدین و آگاه به علوم ائمه اطهار علیهم السلام است .
در این راه الگوبرداری از سیره امام جعفر صادق(ع) یکی از بهترین روش های تربیت نسلی بصیر و بینا ست . آن امام همام در طول حیات مبارکش شاگردان بسیاری تربیت نمود که هر کدام سرآمد اقران خود بودند .
بعنوان برادری دلسوز و خادم شما در آموزش و پرورش از اولیای دانش آموزان درخواست دارم در این راه یاریگر مسئولین آموزش و پرورش باشند تا شاهد بروز نسلی پرتوان ، بصیر ، خدامحور و پیرو ولایت باشیم
امام جعفر صادق(ع) در طی عمر با برکت خود به روشنگری و تبیین دین رسول خدا(ص) و آگاهی بخشی به مردم عصر خود و قرنهای آینده پرداخت .
شخصیت ایشان یکی از بهترین الگوها جهت جامعه فرهنگیان و معلمان کشور است .
از زمره فعالیت های آن امام همام ، تربیت شاگردان بسیار بود ، که بسیاری از آنان ، خود اساتید علوم زمان بودند .
معلمان دلسوز با بهره گیری از سیره امام جعفرصادق(ع) و صبر و استقامت ایشان ، می توانند خود را در ذهن و خاطر دانش آموزان ماندگار نمایند .
امام جعفر صادق(ع) نمونه و الگوی جامعه علمی ، دانشگاهی و آموزشی ما ست . فعالان عرصه علم و فرهنگ با الگوبرداری از سیره شخصیتی و بهره گیری از احادیث و رهنمودهای این امام همام ، در تمام عرصه های علمی و دینی پیش رو موفق و پیروز خواهند بود.

اینجانب بعنوان عضوی از جامعه فرهنگیان میهن اسلامی فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت رئیس مذهب ، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم هموطنان بالاخص جامعه فرهنگیان تسلیت عرض نموده ، امیدوارم با مطالعه در کلام و سیره ایشان رهروی صادقی در مکتب ایشان باشیم.

بهزاد شیانخواه

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: