عملیات پروژه آسفالت منطقه نفتک به پایان رسید

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از اجرای روکش آسفالت قریب به بیش از ۱۵ محله در سال جاری خبر داد . سلیمانی اظهار کرد :امسال به صورت ویژه عملیات آسفالت بهسازی محلات و معابر اجرا خواهد شد. وی افزود: عملیات ...

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از اجرای روکش آسفالت قریب به بیش از ۱۵ محله در سال جاری خبر داد .

سلیمانی اظهار کرد :امسال به صورت ویژه عملیات آسفالت بهسازی محلات و معابر اجرا خواهد شد. وی افزود: عملیات پروژه آسفالت محلات با زیرسازی، قیر پاشی و روکش آسفالت منطقه نفتک خیابان پرسی گاز قدیم، توسط حوزه معاونت امور زیر بنایی (واحد عمران) انجام گردیده، و در مناطقی از جمله کلگه، مرادآباد، چهاربیشه، هشت بنگله، دره اشکفت، نمره یک، نمره دو، نصیرآباد، مالکریم، باغ چشمه علی، چهارراه بهداری، بی بیان، ریل وی، نفتک، و نفتون با توجه به محرومیت نقاط کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دهیم .

شهردار مسجدسلیمان اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بیشترین محلات و معابر اصلی سطح شهر روکش آسفالت و بهسازی خواهند شد، و این مهم یکی از خواسته ها و مطالبات به حق شهروندان از مجموعه شهرداری است.

وی عنوان کرد: آسفالت بسیاری از خیابانها اصلی شهر وضعیت مطلوبی ندارد و همین امر هم باعث نارضایتی شهروندان شده است، و در هین رابطه در اسفندماه سال گذشته و در راستای استقبال از نوروز، عملیات لکه گیری و آسفالت بسیاری از خیابانهای اصلی انجام گردیده است.شهام سلیمانی در پایان با ابراز خرسندی از پروژه های روزهای آینده اذعان داشت: امسال نیزبه یاری خداوند متعال با شعار مشارکت، همدلی و عمل، با هدف انجام تعهدات و رضایت مندی شهروندان، علاوه بر تولید آسفالت در کارخانه شهرداری، از پتانسیل دیگر پیمانکاران تولید کننده آسفالت در برنامه های کاری استفاده خواهیم کرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: