اهتمام ویژه نفت و گاز مسجدسلیمان برای افزایش سطح سلامتی دانش آموزان / ضدعفونی حوزه های مختلف امتحانی مدارس مختلف مسجدسلیمان به همت نفتی ها

عصر مسجدسلیمان // در راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت دانش آموزان در برابر ویروس کرونا ، حوزه های مختلف امتحانی مدارس مسجدسلیمان توسط عوامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضدعفونی و گندزدایی می شوند . به گزارش پایگ ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت دانش آموزان در برابر ویروس کرونا ، حوزه های مختلف امتحانی مدارس مسجدسلیمان توسط عوامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضدعفونی و گندزدایی می شوند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، با توجه به حضوری بودن آزمون های سطح دبیرستان با درخواست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان و موافقت و تأکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ، روزانه ۵ حوزه ی امتحانی این شهر توسط عوامل پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت و اداره HSE گندزدایی و ضدعفونی می شوند .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حوزه های امتحانی حضرت آمنه در منطقه چهاربیشه – سینا در منطقه باشگاه مرکزی – بنت الهدی در منطقه سی برنج – پردیس در منطقه نمره ۴۰ و دکتر کرم زاده در منطقه ۱۷ شهریور در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و توجه ویژه مدیریت این شرکت به افزایش سلامتی و بهداشت دانش آموزان بعنوان سرمایه های ارزشمند و آینده ساز کشورمان بطور روزانه در برابر ویروس مهیب کرونا ، گندزدایی و ضدعفونی می شوند تا بدین ترتیب شهروندان و والدین با نگرانی کمتر و آرامش روانی بیشتری فرزندان خود را رهسپار حوزه های امتحانی پایان سال تحصیلی نمایند .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: