درخشش دانش آموزان شهرستان مسجدسلیمان در جشنواره سفیران سلامت کشوری

عصر مسجدسلیمان // مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان از کسب رتبه های کشوری در جشنواره سفیران سلامت توسط همکاران و دانش آموزان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان از کسب رتبه های کشوری در جشنواره سفیران سلامت توسط همکاران و دانش آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این جشنواره استان خوزستان دارای ۸ اثر برگزیده کشوری بوده است که شهرستان مسجدسلیمان سه رتبه آن را به خود اختصاص داده است.

شیانخواه در ادامه سخنان خود گفت: پس از اجرای جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال جاری از آثار راه یافته به مرحله کشوری آرش و سروش امامی و طاها شیرمردی در بخش پیام بهداشتی و سید مهدی غفاریان حسینی دهکردی در بخش عکس ویژه رتبه کشوری را کسب نمودند .

وی افزود : در مرحله استانی نیز طاها شیرمردی در بخش پیام بهداشتی و در بخش مراقبین سلامت سرکار خانم زمانپور مراقب سلامت دبستان شاهد امام رضا (ع) حائز رتبه گردیدند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به همکاران و دانش آموزان برگزیده، خانواده های محترم آنان از اهتمام و زحمات مسئولین و دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی نموده و مهم ترین اهداف اجرای طرح دانش آموزی سفیران سلامت را تربیت دانش آموزان در قالب آموزه های سلامت در مدارس و نیز انتقال مفاهیم و داده های بهداشتی از سوی دانش آموزان عضو طرح سفیران سلامت به گروه همسالان خود در محیط مدارس دانست.

نام:

ایمیل:

نظر: