واكنش شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پس از انتشار ویدئوی ادعای نشت نفت از اداره پست در فضای مجازی

عصر مسجدسلیمان // به دنبال انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی و ادعای نشت نفت از اداره پست شهر مسجدسلیمان ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به این موضوع واکنش نشان داد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پاسخ ...

عصر مسجدسلیمان // به دنبال انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی و ادعای نشت نفت از اداره پست شهر مسجدسلیمان ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به این موضوع واکنش نشان داد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پاسخ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به این ادعا آمده است : با دریافت گزارش مبنی بر انتشار ویدئوی جوشش و فوران نفت از کف اتاقک خودپرداز اداره پست ، بلافاصله کارشناسان فنی و HSE این شرکت در محل مذکور حضور پیدا کردند که با بررسی تمام زوایا و جوانب اولاً در اداره پست شهر مسجدسلیمان دستگاه خودپرداز چه درون اتاق چه فضای باز وجود ندارد دوماً هیچگونه آثاری مبنی بر جوشش نفت یا نشت گاز مشاهده نشد .

ضمن تشکر از حساسیت شهروندان محترم  نسبت به این موضوع نظر به اینکه برخی افراد کم اطلاع با ساخت کلیپ های اینچنینی و یا نسبت دادن ویدئویی از حادثه رخ داده در شهر و کشوری دیگر به شهر و کشور مورد نظر خودشان جهت انتشار شایعه و تشویش اذهان عمومی ، تقاضامند است پیش از انتشار از صحت و سقم مطالب ، تصاویر و ویدئو های خود اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده هرگونه جوشش نفت یا نشت گاز  مراتب را با شماره تلفن ۱۴۸۱ به مرکز کنترل بهره برداری صنعت نفت جنوب اطلاع رسانی نمایند .

نام:

ایمیل:

نظر: