تقدیر سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از “شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد مسجدسلیمان بزرگ” بخاطر ایفای نقش در ضدعفونی و گندزدایی حوزه های امتحانی تقدیر و تشک ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از “شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد مسجدسلیمان بزرگ” بخاطر ایفای نقش در ضدعفونی و گندزدایی حوزه های امتحانی تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان عنوان داشت : فرایند ضدعفونی و گندزدایی حوزه های امتحان نهایی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت دانش آموزان دارد و اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان بابت همکاری صمیمانه “شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد مسجدسلیمان” بخصوص مدیریت این شورا ، جناب آقای رستم حافظی مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را اعلام می نماید .

وی در ادامه از زحمات اعضا محترم این شورا در همکاری با مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان خانم ها : سلیمانی ، کیانپور ، ذوالفقاری ، و آقایان : لجمیری ، شهبازی و میر ، تشکر و ابراز امیدواری کرد همکاری این شورا و مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان به الگوی تعامل موسسات مردم نهاد و آموزش و پرورش تبدیل گردد.

نام:

ایمیل:

نظر: