سخن سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با دانش آموزان پایه دوازدهم در آستانه برگزاری امتحانات

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان در آستانه برگزاری امتحانات نهایی ( هفدهم خرداد) ، از دانش آموزان پایه دوازدهم خواست با آرامش و تمرکز حواس در جلسه امتحان حاضر شوند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدس ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان در آستانه برگزاری امتحانات نهایی ( هفدهم خرداد) ، از دانش آموزان پایه دوازدهم خواست با آرامش و تمرکز حواس در جلسه امتحان حاضر شوند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سخنی با دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان مسجدسلیمان گفت : در تمام زمینه های بهداشتی تلاش کرده ایم حوزه های امتحانی نهایی شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار باشند . دانش آموزان پایه دوازدهم ، فرزندان و خواهران و برادران کوچک تر ما هستند و سلامت آنان در دست ما ، یک امانت الهی است . ضمن اینکه حفظ سلامت خواهران و برادرانمان که مسئولیت اجرای امتحانات را بر عهده دارند بعنوان یک وظیفه اخلاقی بر عهده ماست .

وی افزود : مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان تمام تلاش خود را در برگزاری امتحانات با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ، بکار گرفته است تا محیطی امن و آرام جهت فرزندان شهرمان مهیا گردد و بتوانند با فراغ بال و آرامش به پاسخگویی به سئوالات مطرح شده در آزمون ها بپردازند . لذا از دانش آموزان عزیز انتظار می رود با رعایت نکات بهداشتی و یاد و ذکر خدا در جلسات امتحانی حاضر شده ، به سئوالات امتحانی پاسخ دهند .

وی در ادامه گفت : موفقیت فرزندان مسجدسلیمان در امتحانات ، موفقیت همه ماست و ان شا الله شاهد ادامه این موفقیت در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نیز باشیم .اینجانب به شما دانش آموزان عزیز و تلاش های همکارانمان ایمان راسخ دارم و موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواستارم .

شیانخواه درخاتمه گفت : می دانم آینده روشن و فردای ایران اسلامی در گرو تلاش و موفقیت های شماست .از شما خواهران و برادران کوچکم می خواهم بعد از اتمام تحصیلات در آموزش و پرورش و کسب مدارج عالیه در دانشگاه به شهر و زادگاه خود بازگردید و وظیفه اخلاقی و وجدانی خود نسبت به زادگاه تان را از یاد نبرید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: