بازدید فرماندار اندیکا از روستاهای بخش مرکزی به منظور بررسی مشکلات آنها

عصرمسجدسلیمان // فرماندار اندیکا به همراه بخشدارمرکزی از روستای جعفرقلی ، حسن آباد و علیار دوراب و زیتون آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حیدرکاظمی فرماندار اندیکا در ا ...

عصرمسجدسلیمان // فرماندار اندیکا به همراه بخشدارمرکزی از روستای جعفرقلی ، حسن آباد و علیار دوراب و زیتون آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حیدرکاظمی فرماندار اندیکا در این بازدید اظهار داشت : دراین بازدید که بصورت سرزده انجام گرفت مشکلات آب شرب و بهسازی روستاها و وضعیت باغات منطقه مورد بررسی قرار گرفت .

وی اذعان داشت: جهت رفع مشکل آب شرب در روستاهای پایین دست نیازبه تامین لوله موردنیازهستیم تابتوانیم خواسته بحق مردم این منطقه را برآورده نماییم همچنین درخصوص بهسازی جوی وجدول و معابرروستاها، در روستاهای فاقد دهیاری این منطقه اقدامات خوبی انجام شده است وجهت بهسازی این روستاها ازطریق اعتبارات ارزش افزوده و روستاهای دارای دهیاری ازطریق اعتبارات دهیاریها مشکلات آنها را برطرف خواهیم کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: جهت توسعه باغات میوه این منطقه جهادکشاورزی را مکلف نموده ایم که باهمکاری ومشارکت مردمی نسبت به گسترش و حفظ باغات این منطقه برنامه های لازم مدون و به مرحله اجرا درآورد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: