پیام سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با ارسال پیامی سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ا ...

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با ارسال پیامی سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی(ره) سرآغاز عصر جدید بشریت است .

حضرت امام خمینی(ره) نماد ایستادگی در برابر استبداد و استعمار عصر حاضر بشری است . قیام او در برابر اربابان زر و زور و تزویر مشعل راه همه آزادیخواهان بعد از اوست . انقلاب اسلامی ایران به رهبری ایشان امید بخش همه مظلومان جهان گردید و روزی که روح بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی به ملکوت اعلی پر کشید آن روز ، روز سوگ و ماتم مظلومان عالم شد . مظلومانی که او را آغازگر عصر جدید خود می دانستند . او پدری مهربان برای امّت اسلام و رهبری توانمند در مبارزه با امپریالیسم جهانی بود . اینجانب ۱۴ خرداد یادآور رحلت این شخصیت بی بدیل تاریخ بشر را به محضر صاحب اصلی این انقلاب ، حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) ، نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، امت شهید پرور حزب الله و ملّت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده ، امیدوارم به زودی شاهد انتقال پرچم این انقلاب که به دست ایشان برافراشته گردید و اکنون در دستان رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) قرار دارد به حضرت ولیعصر(عج) و پیوند انقلاب اسلامی ایران با انقلاب جهانی مهدوی(عج) باشیم .
در پایان یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ، همچنین فرزندان روح الله و شهدای مدافع حرم را گرامی می دارم و سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به محضر ملّت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بهزاد شیانخواه
سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: