حوزه های امتحانی بصورت روزانه ضدعفونی و گند زدایی خواهند شد / اصل فاصله گذاری اجتماعی باتوجه به شیوه نامه امتحانات نهایی در سالن های امتحانی قاطعانه اجرا می گردد

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از ضدعفونی و گند زدایی روزانه حوزه های امتحانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن های امتحانی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از ضدعفونی و گند زدایی روزانه حوزه های امتحانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن های امتحانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام پروتکل های بهداشتی دانش آموزان جهت حضور در امتحانات حضوری پایان سال ، ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان عزیز ، اظهار داشت : با توجه به شرایط خاص امسال در کلیه حوزه های امتحانی از دستگاههای تب سنج جهت شناسایی مبتلایان احتمالی و موارد مشکوک استفاده خواهد شد . با توجه به اینکه امسال از بازرسی بدنی داوطلبان و دانش آموزان هنگام حضور در جلسه خودداری می گردد از دستگاههای موبایل یاب در حوزه های امتحانی استفاده خواهد شد .

شیانخواه در ادامه بیان داشت : حوزه های امتحانی بصورت روزانه ضدعفونی و گند زدایی خواهند شد . ضمن اینکه اصل فاصله گذاری اجتماعی باتوجه به شیوه نامه امتحانات نهایی در سالن های امتحانی قاطعانه اجرا می گردد .

وی افزود : تهویه مطلوب و وجود راههای تهویه مناسب هوا یکی دیگر از تدابیر اندیشیده شده در حوزه های امتحانی جهت تامین فضای مناسب جهت حضور دانش آموزان در حوزه های امتحانی است.

وی ادامه داد : در هر حوزه امتحانی نیز یک مربی بهداشت به ارائه خدمات و نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی خواهد پرداخت .ضمن اینکه در صورت وجود دانش آموز مبتلا یا مشکوک به کووید ۱۹ از این عزیزان در محل های دیگری و بصورت ایزوله امتحان گرفته خواهد شد . لذا این اطمینان را به خانواده های محترم و اولیای گرامی می دهیم که مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با تمام توان در آماده سازی فضایی امن و آرام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، تلاش نموده و امیدوار هستیم با همکاری اولیا محترم و دانش آموزان عزیز ، آزمون های پایان سال را به نحو احسن و در سلامت کامل به انجام برسانیم .

وی ادامه داد : پروتکل بهداشتی که دانش آموزان برای حفظ سلامت خود و سایر همکلاسی ها در هنگام تردد به حوزه های امتحانی باید رعایت نمایند نیز بشرح زیر می باشند:

۱-از حضور زود هنگام در محل حوزه امتحانی و توقف در حوزه بعد از پایان امتحان خودداری شود .
۲-در تمام مدت از ماسک و حتی المقدور از دستکش استفاده شود و بهتر است ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشند .
۳-از تجمع ، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی ها در محیط حوزه و هنگام تردد ، در مسیرها خودداری شود .
۴-ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره (خودکار و . . .) آب آشامیدنی ، مواد خوراکی و . . . را بصورت شخصی تهیه کرده و با خود به جلسه امتحان ببرند و به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نشود .
۵-از دست دادن و نشستن بر روی صندلی امتحانی دیگران خودداری شود ، به عبارتی تنها و مستقیما برروی صندلی که شماره داوطلبی دانش آموزی روی آن نصب شده است مستقر شوند .
۶-کلیه دانش آموزان بایستی یک روز قبل از شروع امتحانات در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و گزارش آن را بصورت پرینت مشابه کارت ورود به جلسه را دریافت نموده و همراه خود به حوزه امتحانی ببرند.

نام:

ایمیل:

نظر: