نشست عوامل اجرایی حوزه های امتحانی دانش آموزی با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست عوامل اجرایی حوزه های امتحانی دانش آموزی با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست که به ریاست بهزاد ...

عصر مسجدسلیمان // نشست عوامل اجرایی حوزه های امتحانی دانش آموزی با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این نشست که به ریاست بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان و با حضور مسئولین سنجش و ارزشیابی تحصیلی ،حراست ، ارزیابی عملکرد ، مقطع متوسطه دوم ، بهداشت ، روسای حوزه های امتحانی و عوامل اجرایی برگزار گردید ، بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و دقت بر حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی امتحانات نهایی تاکید گردید .

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان در این نشست بیان کرد : از کلیه دانش آموزان عزیز انتظار میرود صرفا از نوشت افزار و وسایل شخصی خود در آزمون استفاده نموده ، یک روز پیش از آزمون با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و تایید سلامت خود ، پرینت مربوطه را بهمراه داشته باشند .

در پایان این نشست مقرر گردید حوزه های امتحانی بصورت روزانه ضدعفونی و گند زدایی گردیده و ماسک ، تب سنج و دستگاههای موبایل یاب به تعداد حوزه های امتحانی تهیه و در اختیار روسای حوزه ها قرار گیرد .

رعایت فاصله بین دانش آموزان در سالن آزمون ، برابر فاصله تعیین شده و طبق پروتکل بهداشتی از دیگر مصوبات جلسه بوده است.

لازم بذکر است امتحانات نهایی از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ آغاز می گردند و در هر حوزه امتحانی یک مربی سلامت به ارائه خدمات خواهد پرداخت .

 

نام:

ایمیل:

نظر: