اعتراض جمعی از اهالی منطقه نفتک نسبت به بدقولی شهرداری مسجدسلیمان در خصوص بهسازی و تجهیز پارک رودکی

عصر مسجدسلیمان// جمعی از اهالی منطقه نفتک از بدقولی مجموعه شهرداری مسجدسلیمان در خصوص تجهیز و بهسازی پارک رودکی اعتراض نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان نظرپور یکی از فعالان اجتماعی و از اهالی این منطقه ع ...

عصر مسجدسلیمان// جمعی از اهالی منطقه نفتک از بدقولی مجموعه شهرداری مسجدسلیمان در خصوص تجهیز و بهسازی پارک رودکی اعتراض نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان نظرپور یکی از فعالان اجتماعی و از اهالی این منطقه عنوان کرد : پارک رودکی چندین سال است که در کوی فرهنگیان منطقه نفتک احداث شده که متاسفانه بعلت عدم توجه در بهسازی و تجهیز آن توسط مدیران ادوار مختلف مجموعه شهرداری مسجدسلیمان بلاتکلیف و نیمه کاره رها شده است.

وی افزود : در اوایل اردیبهشت با دعوت جمعی از فعالان اجتماعی شهرستان و اهالی منطقه از دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان ، وی به همراه معاونین خود از این پارک بازدید نمود و طی این بازدید ایشان در حضور اهالی منطقه قول مساعد دادند نسبت به تهیه و نصب تجهیزات پارک شامل : وسایل بازی، نیمکت و سطل زباله ، تامین روشنایی پارک، دیوار کشی حاشیه پارک، اجرای رمپ ورودی ، هرس کاری ، حاشیه زنی و بازسازی چمن پارک رودکی اقدامات لازم را نمایند که تا قبل از عید فطر پارک آماده استفاده عموم مردم قرار گیرد و این موضوع باعث شادی اهالی این منطقه گردید.

این فعال اجتماعی داد : اما متاسفانه طی این مدت تنها دیوارکشی حاشیه پارک انجام شد و در بقیه موارد هیچگونه اقدامی صورت نگرفت که این مسئله موجب نارضایتی اهالی منطقه نفتک گردید.

وی گفت : از دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان انتظار میرود طی بازدید از مناطق مختلف شهرستان،مشکلات مردم را بررسی و رفع نماید و باعث دلگرمی همشهریان شود.

محمد باقری یکی دیگر از اهالی و عضو هیئت امنای حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) منطقه نفتک با اعتراض به عملکرد شهرداری مسجدسلیمان عنوان کرد : شهردار مسجدسلیمان وعده تجهیز وسایل بازی و ورزشی در پارک جهت رفاه مردم را به اهالی منطقه داد که این اقدام تاکنون اجرا نشده است ضمن اینکه این پارک فاقد تابلوی معرفی در ورودی آن است لذا انتظار میرود مدیران شهری به وعده های خود جهت ارائه خدمات به مردم عمل نمایند.

سجاد مهمدی فر یکی دیگر از ساکنین این منطقه بیان داشت : با توجه به اینکه نقاطی مانند لین فرهنگیان،کوی محله داودی ها و کوی شهیدرحیم پور از منطقه نفتک با دارا بودن بیش از ۳۰۰ خانوار فاقد مسجد و یا حسینیه جهت برگزاری مراسم مذهبی بوده است با کمک جوانان منطقه به طور خودجوش تصمیم گرفتیم تا با گرفتن زمینی این خلا را پر نماییم.

وی ادامه داد : طی بازدید اخیر شهردار مسجدلیمان از این منطقه مقرر گردید خاکبرداری کامل زمین حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) توسط واحد عمران شهرداری اجرا گردد اما پس از ۲ روز این کار را نیمه کاره رها کردند که با توجه به نزدیکی برخی منازل مسکونی به این زمین و تپه های اطراف ممکن است شاهد حوادث ناگواری در آینده باشیم لذا از مسئولین مربوطه خواهشمندیم جهت اجرای این کار عام المنفعه یاریگر اهالی منطقه باشند.

  • صادق - می 27, 2020 در 3:22 ب.ظ

    آخه یکی نیست به این مردم بگه خودتون را چرا اذیت می کنید

    این خانه از ریشه خراب است

    مردم اینجا فقط برای مدیران نفتی نون داشته

    همه مهاجرت کنید، اینجا دیگه آباد نمی شود

    ن، ب، دمکراسی طایفه ایی

    ن ب، سیاسیون، سیاست زده

نام:

ایمیل:

نظر: