کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر ، پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سوداگر مرگ را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق مخفیگاه سوداگران مرگ، با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که در بازرسی انجام شده مقدار پنج کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ تر خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: