جلسه دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه برگزار شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر علیرضا ورناصری ضمن دیدار با بختیاری های مقیم ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر علیرضا ورناصری ضمن دیدار با بختیاری های مقیم اصفهان بر لزوم همگرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در خارج از مرزهای جغرافیایی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان؛ لالی؛اندیکا و هفتکل جهت کمک به پیشرفت ، توسعه و محرومیت زدایی این مناطق تاکید داشتند.

در ادامه جلسه دکتر علیرضا ورناصری به نظرات و دیدگاه حضار و چگونگی پدیدآمدن کمبودها ، نقصان ها و مشکلات موجود در منطقه پرداختند .

پس از ارائه راهکار از سوی حضار در جلسه، ایشان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بختیاری های ساکن در سایر استان ها ، به ویژه بختیاری های ساکن استان اصفهان جهت پیشرفت و آبادانی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ؛لالی ؛اندیکا و هفتکل تاکید نمودند.

گفتنی است سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی بختیاری های مقیم اصفهان به منظور توسعه و آبادانی و ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه از دیگر محورهای این جلسه بود که دکتر ورناصری در خاتمه جلسه بر لزوم محقق شدن این مهم تاکید داشتند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: